ساخته‌ی جدید CD Projekt Red است که بازیکنان را در یک بازی جدید، به دنیای سری Witcher باز می‌گرداند. این بازی در سبک RPG است اما مبارزات بازی Turn-base هستند و هر شخصیت در بازی، نمادی به عنوان یک کارت از بازی Gwent است. این بازی داستان مخصوص به خود را دارد و تقریباً تمام شخصیت‌هایی که در بازی مشاهده خواهید کرد، جدید هستند و در سری Witcher حضور نداشتند. دوربین بازی مانند بازی‌های استراتژی از بالا است و تجربه‌ای کاملاً متفاوت از دنیای بازی Witcher و مبارزات آن را به شما ارائه می‌دهد.

داستان بازی حول شخصیتی به نام Meve جریان دارد که ملکه‌ی دو منطقه‌ی شمالی Lyria و Rivia است. با حمله کردن Nilfgaard، او مجبور است تا دوباره در مسیر جنگ قرار گیرد و یک ماجراجویی تاریک و نه چندان خوشایند را آغاز کند. 5 شخصیت اصلی در کنار Meve در بازی وجود دارند که تأثیر زیادی بر روی وقایع بازی خواهند گذاشت. Reynard Odo که یار وفادار و دستیار اصلی Meve است، شما را در سراشیب‌های زیادی همراهی می‌کند. او از زمان‌ زیادی از زندگی خود را صرف خدمت کردن به همسر Meve کرده است و با درگذشت او، تمام تمرکز خود را بر روی کمک کردن به Meve قرار داده است. او از همان اوایل بازی همراه شما است و دیگر شخصیت‌های بازی با گذشت زمان، وارد داستان بازی می‌شوند که تعدادی از این 5 شخصیت، نقش کاملاً منفی را ایفا خواهند کرد. انتخاب‌های شما در بازی تأثیر بسیار زیادی دارد و 20 پایان کلی در بازی قرار داده شده است. پس از اتمام بازی، انتخاب‌های شما تأثیر خود را بر روی دنیای بازی نشان می‌دهند و در اکثر مواقع، انتخاب کاملاً درستی در بازی وجود ندارد و هر مسیر، عواقب مخصوص به خود را خواهد داشت.

گیم‌پلی بازی تمرکز بالایی بر روی گشت و گذار در محیط‌های مختلف بازی دارد. شما می‌توانید با NPC های مختلف بازی تعامل داشته باشید و مأموریت‌های جانبی بازی را کامل کنید. در پایان گشت‌وگذارتان، شما می‌توانید ارتش خود را بسازید و استراتژی‌های جنگی را اعمال کنید. بخش قابل توجهی از مبارزات بازی، شبیه به بازی Gwent است و با مبارزات کارتی باید سرنوشت یک جنگ را رقم بزنید. در بازی محیط‌های متنوعی وجود دارد و گرافیک بازی شکل شمایل نقاشی مانند دارد. اگر دوست دارید تا یک داستان جدید و ناب را از دنیای Witcher تجربه کنید، Thronebreaker: The Witcher Tales داستانی غنی و طولانی را برای شما روایت می‌کند که تفاوت بسیار زیادی با داستان سری بازی‌های Witcher دارد.


گیم پلید بازی ,witcher ,meve ,داستان ,مبارزات ,دنیای ,بسیار زیادی ,مختلف بازی ,witcher tales ,قرار داده ,بازی وجود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کامل ترین سایت آهنگسازی و خوانندگی زیرپوش ضد عرق نوزدهمین پرسش مهر پالس اکسیمتر اکسیژن بهترین سایت ililili آلفا الکترونیک نوین درمان من❤تو❤تاریکی...